Social Media

Social media odgrywają coraz większą rolę w strategiach marketingowych firm z różnych sektorów. To także doskonały sposób na kreowanie wizerunku eksperckiego.


Portale społecznościowe, fora internetowe i serwisy mikroblogowe to dziś najważniejsze kanały umożliwiające dialog konsumenta z marką. Dlatego tak ważne jest odpowiednie ich wykorzystanie. Na życzenie klienta przygotowujemy strategię obecności w social media, prowadzimy komunikację, a także dostarczamy raporty z prowadzonych działań, ich efektów, a także aktywności konkurencji.

 

Analiza potrzeb i opracowanie strategii

– pomagamy opracować strategię obecności firmy w kanale social media

– określamy cele zbieżne z działalnością biznesową firmy

– wskazujemy obszary, które zwiększą rozpoznawalność marki oraz ułatwią komunikację z potencjalnymi klientami firmy

 

Social media

– Facebook, Twitter, YouTube – pomagamy firmom skutecznie zaistnieć w najpopularniejszych kanałach

– pozostałe platformy w zależności od unikalnych potrzeb klienta (np. LinkeIn, GoldenLine, Wykop, etc.)

 

Blogosfera i liderzy opinii

– nawiązujemy kontakt i budujemy trwałe relacje z przedstawicielami blogosfery

– rekomendujemy do współpracy liderów opinii

– dbamy o formalny aspekt współpracy

 

e-Rzecznik Prasowy

– oferujemy wykorzystanie funkcji e-rzecznika, dzięki któremu firma będzie oficjalnie reprezentowana w trakcie dyskusji z internautami

– zapewniamy wsparcie w rozwiązywaniu potencjalnych sytuacji kryzysowych