Social media odgrywają coraz większą rolę w strategiach marketingowych firm z różnych sektorów. To także doskonały sposób na kreowanie wizerunku eksperckiego.
Portale społecznościowe, fora internetowe i serwisy mikroblogowe to dziś najważniejsze kanały umożliwiające dialog konsumenta z marką. Dlatego tak ważne jest odpowiednie ich wykorzystanie. Na życzenie klienta przygotowujemy strategię obecności w social media, prowadzimy komunikację, a także dostarczamy raporty z prowadzonych działań, ich efektów, a także aktywności konkurencji.
Analiza potrzeb i opracowanie strategii
– pomagamy opracować strategię obecności firmy w kanale social media
– określamy cele zbieżne z działalnością biznesową firmy
– wskazujemy obszary, które zwiększą rozpoznawalność marki oraz ułatwią komunikację z potencjalnymi klientami firmy
Social media
– Facebook, Twitter, YouTube – pomagamy firmom skutecznie zaistnieć w najpopularniejszych kanałach
– pozostałe platformy w zależności od unikalnych potrzeb klienta (np. LinkeIn, GoldenLine, Wykop, etc.)
Blogosfera i liderzy opinii
– nawiązujemy kontakt i budujemy trwałe relacje z przedstawicielami blogosfery
– rekomendujemy do współpracy liderów opinii
– dbamy o formalny aspekt współpracy
e-Rzecznik Prasowy
– oferujemy wykorzystanie funkcji e-rzecznika, dzięki któremu firma będzie oficjalnie reprezentowana w trakcie dyskusji z internautami
– zapewniamy wsparcie w rozwiązywaniu potencjalnych sytuacji kryzysowych