Sytuacje kryzysowe to nieunikniona część prowadzonej działalności. Przygotowanie planu działania na wypadek kryzysu to sprawa kluczowa.
Oferujemy szeroko pojęte usługi z zakresu zarządzania sytuacją kryzysową. Obejmują one między innymi: program działań w sytuacji kryzysowej, komunikację kryzysową, szkolenia medialne dla pracowników, monitoring mediów, badania opinii publicznej, a także analizę i ocenę komunikacji wewnętrznej w firmie.
Strategia komunikacji w kryzysie
– pomagamy w określeniu potencjalnych obszarów kryzysu
– wskazujemy najlepsze dostępne sposoby reagowania
– tworzymy procedury oraz kompletujemy sztab kryzysowy
Zarządzanie komunikacją w sytuacjach kryzysowych
– opracowujemy plan kontaktów z mediami oraz treść komunikacji
– odpowiadamy na zapytania mediów; organizujemy briefingi oraz konferencje prasowe
– monitorujemy media w systemie 24/7; przewidujemy rozwój zdarzeń oraz dostępne sposoby reakcji
Szkolenia i symulacje
– zapewniamy trening medialny z wykorzystaniem kamery oraz z udziałem znanych dziennikarzy
– w celu sprawdzenia poprawności procedur wykonujemy testy i symulacje